fredag 26. november 2010

Strikkeprosjekkter:)

Ja nå er det snart helg, igjen.. uken går så fort.Planlegger så mye ,men klarer ikke å få alt gjort.
Men jeg har fått tatt frem litt julepynt,litt tili..det er så koselig med jul:)
Nå holder jeg på med å strikke noen bestilte julegaver,det er morro.
må ha litt små prosjekter som blir ferdig fort:) har litt forskjellige andre prosjekter også,
og mange jeg vill starte på,men har en i huset som synes jeg må gjøre ferdig noe før jeg starter på noe nytt. og det er vell kanskje litt lurt det..Har bestilt meg garn til en
kjole som jeg skal starte på neste gang.skal strike den i Fin alpakka,
den blir sikkert kjempe god,men det tar sikkert laaang tid å få den ferdig
.skulle bare legge opp nesten 900 masker....
har noe å glede meg til når den blit ferdig da.
kommer noen bilder når datan bestemmer seg for det:/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar